Дистанційне навчання

Шановні здобувачі освіти! У звязку з переходом на дистанційний формат навчання прохання надсилати виконані завдання на електронну адресу ludmila27051970@gmail.com. Бажаю успіху!


02.04.2025, 20 група, загально-природничий модуль, 17 група, географічний модуль

Дата

групи

уроку

 

Тема та завдання до уроку

02.04.2025

20

2

Тема уроку: «Еволюція природничо-наукової картини світу. Сучасна природничо-наукова картина світу»

Завдання до уроку:

1.                 Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням. 

https://drive.google.com/file/d/1juLDF5BgJTgWQJnOUHj3rgGp76AJQXlP/view?usp=sharing

2.                 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83

  1. 2. У робочому зошиті зробіть короткий конспект прочитаного.

02.04.2025

20

6

Тема уроку: «Умови втілення в ПНКС стратегії сталого розвитку суспільства та відомостей про причини екологічних криз»

Завдання до уроку:

  1. Ознайомтесь  з презентацією за посиланням. 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-strategiya-stalogo-rozvitku-prirodi-i-suspilstva-299605.html

2. У робочому зошиті запишіть основні цілі Концепції сталого розвитку суспільства.

02.04.2025

17

8

Тема уроку: «Географія — система наук про природу, населення і господарство. Особливе місце і роль географії у системі природничих і суспільних наук. Місце фізико-географічних знань у природничо-науковій картині світу і образі природи старшокласників. Структура системи географічних знань, їх зв’язок з іншими природничими знаннями. Особливості географічного світосприйняття.»

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням. https://drive.google.com/file/d/1Gbv3b-DIvu4cjE7ZACSSrseebf25K13d/view?usp=sharing
  2. Випишіть у зошит визначення географії, як системи наук.

3. Замалюйте схему структури системи географічних знань.

 

 

31.03.2025, 30 група, узагальнення знань

Дата

групи

уроку

 

Тема та завдання до уроку

31.03.2025

30

1

Тема уроку: «Еволюція природничо-наукової картини світу. Сучасна природничо-наукова картина світу. Умови втілення в ній стратегії сталого розвитку суспільства та відомостей про причини екологічних криз»

Завдання до уроку:

1.                 Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням. 

https://drive.google.com/file/d/1juLDF5BgJTgWQJnOUHj3rgGp76AJQXlP/view?usp=sharing

2.                 https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83

  1. 2. У робочому зошиті зробіть короткий конспект прочитаного.

31.03.2025

30

2

Тема уроку: «Презентація та захист образів природи, кращих проектів»

Завдання до уроку:

Створіть презентацію «Природничі науки і моя професія», надішліть на мою електронну адресу.

31.03.2025

30

8

Тема уроку: «Презентація та захист образів природи, кращих проектів»

Завдання до уроку:

Створіть презентацію «Природничі науки і моя професія», надішліть на мою електронну адресу.

 

28.02.2025, 20 група, географічний модуль

Дата

групи

уроку

 

Тема та завдання до уроку

28.02.2025

20

5

Тема уроку: «Поняття про географічне середовище, природно-ресурсний потенціал. Класифікація природних ресурсів».

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням.

https://drive.google.com/file/d/1WItZYJy3QfKXeDhjiZINbYQZPO_1HMKq/view?usp=sharing

  1. Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=b4YjetOhtp0
  2. У робочому зошиті складіть схему класифікації природних ресурсів.

21.02.2025., 20 група географічний модуль

 

Дата

групи

уроку

 

Тема та завдання до уроку

21.02.

2025

20

5

Систематизація знань. Семінар «Компонентні та комплексні прояви зональності в географічній оболонці. Їх обґрунтування на основі загальних закономірностей».

Завдання до уроку:

1.       Зайдіть за посиланням, виконайте тестові завдання та оберіть проект:

https://drive.google.com/file/d/17yL5FeKJ_ZdRJfjCw9VaUZZHdv5KezkV/view?usp=sharing

2. Тести приймаю до 24.02.2025 року.

24.01.2025 року, 20 група, географічний модуль

Дата

групи

уроку

Предмет «Географічний модуль»

Тема та завдання до уроку

24.

01.

25

20

5

Тема уроку: «Закономірність колообігів речовини та перетворення енергії, види колообігів у географічній оболонці».

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням. https://drive.google.com/file/d/1s60JQ2F4Zsb3c3r_X6PCfgJANTekszZy/view?usp=sharing   
  2. Перегляньте презентацію за посиланням: https://www.slideshare.net/Natali2017/ss-68253006
  3. Випишіть у робочий зошит визначення колообігу речовин.

 

17.01.2025 року, 20 група, географічний модуль

Дата

групи

уроку

Предмет «Географічний модуль»

Тема та завдання до уроку

17.

01.

25

20

5

Тема уроку: «Загальні закономірності географічної оболонки. Поєднання закономірностей цілісності та дискретності. Види географічної дискретності».

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням.   https://drive.google.com/file/d/1uU6_d9WJBAhrmdyFTHElZ9qS0rKSVw4w/view?usp=sharing
  1. Побудуйте схему «Закономірності географічної оболонки»

27.12.2024 року, 20 група, географічний модуль

Дата

групи

уроку

Предмет «Географічний модуль»

Тема та завдання до уроку

27.

12.

24

20

2

Тема уроку: «Сучасні уявлення про географічну оболонку, її межі, склад та вертикальну будову. Джерела енергії процесів у географічній оболонці.»

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням.   https://drive.google.com/file/d/1vUpkxM37kv7VEfOGMfwIt0IA_G1tvX6H/view?usp=sharing
  2. Випишіть у робочий зошит визначення географічної оболонки.
  3. Складіть схему складових географічної оболонки.

 

23.12.2024 року, 20 група, географічний модуль

Дата

групи

уроку

Предмет «Географічний модуль»

Тема та завдання до уроку

23.12.

2024

20

4

Тема уроку: «Основні напрями та методи фізико-географічних досліджень, їхнє пізнавальне і прикладне значення.»

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням.  https://drive.google.com/file/d/1OaRZxJ_8b--k6kkII9jBzZXjZlowLbMp/view?usp=sharing
  2. Складіть  схему «Методи фізико-географічних досліджень».

23.12.

2024

20

5

Тема уроку: Систематизація знань. Семінарське заняття «Пізнавальне і прикладне значення фізико-геграфічних досліджень».

Завдання до уроку:

Підготуйте повідомлення на одну із запропонованих тем:

  1. Застосування одного із методів фізико-географічних досліджень при вивченні своєї місцевості.

      2. Внесок видатних персоналій у розвиток фізико-географічних ідей, теорій, методів. Повідомлення відсилайте на мою електронну адресу ludmila27051970@gmail.com

22.10.2024 року, 12 група основи санітарії, гігієни, фізіології харчування

 

Дата

групи

уроку

Тема та завдання до уроку

22

10

24

12

1

Тема уроку: «Правила утилізації відходів після виготовлення страв»

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текст за посиланням, випишіть правила утилізації харчових відходів.

https://docs.google.com/document/d/1Vg6j5No-fKAR9Jw7bJvUM4omqAUFnf6o/edit?usp=sharing&ouid=105539966673506921487&rtpof=true&sd=true

22

10

24

12

3

Тема уроку: «Загальні правила фізіології харчування»

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текст за посиланням, випишіть визначення поняття фізіологія харчування.

https://docs.google.com/document/d/16VAkxobvkZJXK6IxYP9a80PgPy3OZaPX/edit?usp=sharing&ouid=105539966673506921487&rtpof=true&sd=true

 

 

 


21.10.2024 року, 25 група загально-природничий модуль

 

Дата

групи

уроку

Тема та завдання до уроку

21.

10.

24

25

5

Тема уроку: «Умови втілення в ПНКС стратегії сталого розвитку суспільства та відомостей про причини екологічних криз.» Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текст за посиланням, випишіть визначення природничо-наукової картини світу.

https://docs.google.com/document/d/1juLDF5BgJTgWQJnOUHj3rgGp76AJQXlP/edit?usp=sharing&ouid=105539966673506921487&rtpof=true&sd=true

 

21.

10.

24

25

7

Тема уроку: «Презентація та захист образів природи, кращих проектів.»

Завдання до уроку:

Створіть презентацію «Природничі науки і моя професія», надішліть на мою електронну адресу.

06.05.2024 року, 12 група географічний модуль 

Дата

групи

уроку

 Тема та завдання до уроку

06.

05.

2024

12

2

Тема уроку: «Основні етапи розвитку географічної оболонки: добіогенний, біогенний, антропогенний. Зв'язок загальних закономірностей географічної оболонки із ЗЗП».

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням.

https://www.ourboox.com/books/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%83-2/ , ст. 26

  1. У робочому зошиті складіть таблицю з короткою характеристикою етапів розвитку географічної оболонки

Назва етапу

Тривалість етапу

Найважливіші події

 

 

 

12

5

Тема уроку: «Урок у довкіллі. Дослідження проявів загальних закономірностей географічної оболонки у своїй місцевості».

Завдання до уроку:

Зробіть фото, які ілюструють прояви загальних закономірностей географічної оболонки. Додайте короткий коментар. Надішліть на мою електронну пошту.

 

03.05.2024 року,  12, 17 групи географічний модуль

 

Дата

групи

уроку

 

Тема та завдання до уроку

03.05.2024

17

1

Тема уроку: «Глобальні проблеми людства, зумовлені використанням природних ресурсів. Конструктивно-географічні засади взаємодії суспільства та природи в контексті Концепції сталого розвитку людства».

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням.

https://www.ourboox.com/books/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%83-2/ , ст. 31-33

  1. Перегляньте відео за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=N5KCHcrBCr8

3. Випишіть у робочий зошит визначення глобальних проблем людства та їх перелік.

 

12

4

Тема уроку: «Закономірність полярної асиметрії, її прояви у природних компонентах та природних комплексах. Закономірність ритмічності процесів у географічній оболонці».

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням.

https://www.ourboox.com/books/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%83-2/ , ст. 23-24

  1. Випишіть у робочий зошит визначення сутності полярної асиметрії географічної оболонки.

 

5

Тема уроку: «Закономірність неперервності розвитку географічної оболонки».

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням.

https://www.ourboox.com/books/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%83-2/ , ст. 25

  1. Випишіть у робочий зошит визначення сутності закономірності неперервності розвитку географічної оболонки.

 

 


05.02.2024,  21 група географічний модуль 

Дата

групи

уроку

 

Тема та завдання до уроку

05.02.2024

21

2

Тема уроку: «Закономірність колообігів речовини та перетворення енергії, види колообігів у географічній оболонці».

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням. https://drive.google.com/file/d/1s60JQ2F4Zsb3c3r_X6PCfgJANTekszZy/view?usp=sharing  
  2. Перегляньте презентацію за посиланням: https://www.slideshare.net/Natali2017/ss-68253006
  3. Випишіть у робочий зошит визначення колообігу речовин.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий