02.04.2025,
20 група, загально-природничий модуль, 17 група, географічний модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Тема
та завдання до уроку |
02.04.2025 |
20 |
2 |
Тема уроку: «Еволюція
природничо-наукової картини світу. Сучасна природничо-наукова картина світу» Завдання до уроку: 1.
Уважно прочитайте текстовий матеріал
за посиланням. https://drive.google.com/file/d/1juLDF5BgJTgWQJnOUHj3rgGp76AJQXlP/view?usp=sharing
|
02.04.2025 |
20 |
6 |
Тема уроку: «Умови втілення в
ПНКС стратегії сталого розвитку суспільства та відомостей про причини
екологічних криз» Завдання до уроку:
2. У робочому зошиті запишіть основні цілі Концепції
сталого розвитку суспільства. |
02.04.2025 |
17 |
8 |
Тема уроку:
«Географія — система наук про природу, населення і господарство. Особливе
місце і роль географії у системі природничих і суспільних наук. Місце фізико-географічних
знань у природничо-науковій картині світу і образі природи старшокласників. Структура
системи географічних знань, їх зв’язок з іншими природничими знаннями.
Особливості географічного світосприйняття.» Завдання до
уроку:
3.
Замалюйте схему структури системи географічних знань. |
31.03.2025,
30 група, узагальнення знань
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Тема
та завдання до уроку |
31.03.2025 |
30 |
1 |
Тема уроку: «Еволюція
природничо-наукової картини світу. Сучасна природничо-наукова картина світу.
Умови втілення в ній стратегії сталого розвитку суспільства та відомостей про
причини екологічних криз» Завдання до уроку: 1.
Уважно прочитайте текстовий матеріал
за посиланням. https://drive.google.com/file/d/1juLDF5BgJTgWQJnOUHj3rgGp76AJQXlP/view?usp=sharing
|
31.03.2025 |
30 |
2 |
Тема уроку: «Презентація та
захист образів природи, кращих проектів» Завдання до уроку: Створіть презентацію «Природничі науки і моя професія»,
надішліть на мою електронну адресу. |
31.03.2025 |
30 |
8 |
Тема уроку: «Презентація та
захист образів природи, кращих проектів» Завдання до уроку: Створіть презентацію «Природничі науки і моя професія»,
надішліть на мою електронну адресу. |
28.02.2025, 20 група, географічний
модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Тема та завдання до уроку |
28.02.2025 |
20 |
5 |
Тема уроку: «Поняття про географічне середовище, природно-ресурсний потенціал. Класифікація природних ресурсів». Завдання до уроку:
https://drive.google.com/file/d/1WItZYJy3QfKXeDhjiZINbYQZPO_1HMKq/view?usp=sharing
|
21.02.2025., 20 група географічний модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Тема та завдання до уроку |
21.02. 2025 |
20 |
5 |
Систематизація знань. Семінар «Компонентні та комплексні прояви зональності в географічній оболонці. Їх обґрунтування на основі загальних закономірностей». Завдання до уроку: 1. Зайдіть за посиланням, виконайте тестові завдання та оберіть проект: https://drive.google.com/file/d/17yL5FeKJ_ZdRJfjCw9VaUZZHdv5KezkV/view?usp=sharing 2. Тести приймаю до 24.02.2025 року. |
24.01.2025 року, 20 група, географічний модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Предмет «Географічний модуль» Тема та завдання до уроку |
24. 01. 25 |
20 |
5 |
Тема уроку:
«Закономірність колообігів речовини та перетворення енергії, види колообігів
у географічній оболонці». Завдання до уроку:
|
17.01.2025 року, 20 група, географічний модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Предмет «Географічний модуль» Тема та завдання до уроку |
17. 01. 25 |
20 |
5 |
Тема уроку:
«Загальні закономірності географічної оболонки. Поєднання закономірностей
цілісності та дискретності. Види географічної дискретності». Завдання до уроку:
|
27.12.2024 року, 20 група, географічний модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Предмет «Географічний модуль» Тема та завдання до уроку |
27. 12. 24 |
20 |
2 |
Тема уроку: «Сучасні уявлення
про географічну оболонку, її межі, склад та вертикальну будову. Джерела
енергії процесів у географічній оболонці.» Завдання до уроку:
|
23.12.2024 року, 20 група, географічний модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Предмет «Географічний модуль» Тема та завдання до уроку |
23.12. 2024 |
20 |
4 |
Тема уроку: «Основні напрями
та методи фізико-географічних досліджень, їхнє пізнавальне і прикладне значення.» Завдання до уроку:
|
23.12. 2024 |
20 |
5 |
Тема уроку:
Систематизація знань. Семінарське заняття «Пізнавальне і прикладне значення
фізико-геграфічних досліджень». Завдання до уроку: Підготуйте повідомлення на одну із запропонованих
тем:
2. Внесок видатних
персоналій у розвиток фізико-географічних ідей, теорій, методів. Повідомлення відсилайте на мою електронну
адресу ludmila27051970@gmail.com
|
22.10.2024 року, 12 група
основи санітарії, гігієни, фізіології харчування
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Тема та завдання до уроку |
22 10 24 |
12 |
1 |
Тема уроку: «Правила утилізації відходів після виготовлення
страв» Завдання до уроку:
|
22 10 24 |
12 |
3 |
Тема уроку: «Загальні правила
фізіології харчування» Завдання до уроку:
|
21.10.2024 року, 25 група
загально-природничий модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Тема та завдання до уроку |
21. 10. 24 |
25 |
5 |
Тема уроку: «Умови втілення в
ПНКС стратегії сталого розвитку суспільства та відомостей про причини
екологічних криз.» Завдання до уроку:
|
21. 10. 24 |
25 |
7 |
Тема уроку: «Презентація та захист
образів природи, кращих проектів.» Завдання до уроку: Створіть
презентацію «Природничі науки і моя професія», надішліть на мою електронну
адресу. |
06.05.2024 року, 12 група географічний модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Тема та
завдання до уроку |
||||||
06. 05. 2024 |
12 |
2 |
Тема уроку: «Основні етапи розвитку географічної оболонки: добіогенний, біогенний, антропогенний. Зв'язок загальних закономірностей географічної оболонки із ЗЗП». Завдання до уроку:
|
||||||
12 |
5 |
Тема уроку: «Урок у довкіллі. Дослідження проявів загальних закономірностей географічної оболонки у своїй місцевості». Завдання до уроку: Зробіть фото, які ілюструють прояви загальних закономірностей
географічної оболонки. Додайте короткий коментар. Надішліть на мою електронну
пошту. |
03.05.2024 року, 12, 17 групи географічний модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Тема та завдання до уроку |
03.05.2024 |
17 |
1 |
Тема уроку: «Глобальні проблеми людства, зумовлені використанням природних ресурсів. Конструктивно-географічні засади взаємодії суспільства та природи в контексті Концепції сталого розвитку людства». Завдання до уроку:
3. Випишіть у робочий зошит визначення глобальних проблем людства та їх перелік.
|
12 |
4 |
Тема уроку: «Закономірність полярної асиметрії, її прояви у природних компонентах та природних комплексах. Закономірність ритмічності процесів у географічній оболонці». Завдання до уроку:
|
|
5 |
Тема уроку: «Закономірність неперервності розвитку географічної оболонки». Завдання до уроку:
|
05.02.2024, 21 група географічний модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Тема та завдання до уроку |
05.02.2024 |
21 |
2 |
Тема уроку: «Закономірність колообігів речовини та перетворення енергії, види колообігів у географічній оболонці». Завдання до уроку:
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий