21.10.2024 року, 25 група
загально-природничий модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Тема та завдання до уроку |
21. 10. 24 |
25 |
5 |
Тема уроку: «Умови втілення в
ПНКС стратегії сталого розвитку суспільства та відомостей про причини
екологічних криз.» Завдання до уроку:
|
21. 10. 24 |
25 |
7 |
Тема уроку: «Презентація та захист
образів природи, кращих проектів.» Завдання до уроку: Створіть
презентацію «Природничі науки і моя професія», надішліть на мою електронну
адресу. |
06.05.2024 року, 12 група географічний модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Тема та
завдання до уроку |
||||||
06. 05. 2024 |
12 |
2 |
Тема уроку: «Основні етапи розвитку географічної оболонки: добіогенний, біогенний, антропогенний. Зв'язок загальних закономірностей географічної оболонки із ЗЗП». Завдання до уроку:
|
||||||
12 |
5 |
Тема уроку: «Урок у довкіллі. Дослідження проявів загальних закономірностей географічної оболонки у своїй місцевості». Завдання до уроку: Зробіть фото, які ілюструють прояви загальних закономірностей
географічної оболонки. Додайте короткий коментар. Надішліть на мою електронну
пошту. |
03.05.2024 року, 12, 17 групи географічний модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Тема та завдання до уроку |
03.05.2024 |
17 |
1 |
Тема уроку: «Глобальні проблеми людства, зумовлені використанням природних ресурсів. Конструктивно-географічні засади взаємодії суспільства та природи в контексті Концепції сталого розвитку людства». Завдання до уроку:
3. Випишіть у робочий зошит визначення глобальних проблем людства та їх перелік.
|
12 |
4 |
Тема уроку: «Закономірність полярної асиметрії, її прояви у природних компонентах та природних комплексах. Закономірність ритмічності процесів у географічній оболонці». Завдання до уроку:
|
|
5 |
Тема уроку: «Закономірність неперервності розвитку географічної оболонки». Завдання до уроку:
|
05.02.2024, 21 група географічний модуль
Дата |
№ групи |
№ уроку |
Тема та завдання до уроку |
05.02.2024 |
21 |
2 |
Тема уроку: «Закономірність колообігів речовини та перетворення енергії, види колообігів у географічній оболонці». Завдання до уроку:
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий