Дистанційне навчання

Шановні здобувачі освіти! У звязку з переходом на дистанційний формат навчання прохання надсилати виконані завдання на електронну адресу ludmila27051970@gmail.com. Бажаю успіху!

06.05.2024 року, 12 група географічний модуль 

Дата

групи

уроку

 Тема та завдання до уроку

06.

05.

2024

12

2

Тема уроку: «Основні етапи розвитку географічної оболонки: добіогенний, біогенний, антропогенний. Зв'язок загальних закономірностей географічної оболонки із ЗЗП».

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням.

https://www.ourboox.com/books/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%83-2/ , ст. 26

  1. У робочому зошиті складіть таблицю з короткою характеристикою етапів розвитку географічної оболонки

Назва етапу

Тривалість етапу

Найважливіші події

 

 

 

12

5

Тема уроку: «Урок у довкіллі. Дослідження проявів загальних закономірностей географічної оболонки у своїй місцевості».

Завдання до уроку:

Зробіть фото, які ілюструють прояви загальних закономірностей географічної оболонки. Додайте короткий коментар. Надішліть на мою електронну пошту.

 

03.05.2024 року,  12, 17 групи географічний модуль

 

Дата

групи

уроку

 

Тема та завдання до уроку

03.05.2024

17

1

Тема уроку: «Глобальні проблеми людства, зумовлені використанням природних ресурсів. Конструктивно-географічні засади взаємодії суспільства та природи в контексті Концепції сталого розвитку людства».

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням.

https://www.ourboox.com/books/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%83-2/ , ст. 31-33

  1. Перегляньте відео за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=N5KCHcrBCr8

3. Випишіть у робочий зошит визначення глобальних проблем людства та їх перелік.

 

12

4

Тема уроку: «Закономірність полярної асиметрії, її прояви у природних компонентах та природних комплексах. Закономірність ритмічності процесів у географічній оболонці».

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням.

https://www.ourboox.com/books/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%83-2/ , ст. 23-24

  1. Випишіть у робочий зошит визначення сутності полярної асиметрії географічної оболонки.

 

5

Тема уроку: «Закономірність неперервності розвитку географічної оболонки».

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням.

https://www.ourboox.com/books/%D0%B7%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2-%D0%B4%D0%BB%D1%8F-%D0%B7%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%83-2/ , ст. 25

  1. Випишіть у робочий зошит визначення сутності закономірності неперервності розвитку географічної оболонки.

 

 


05.02.2024,  21 група географічний модуль 

Дата

групи

уроку

 

Тема та завдання до уроку

05.02.2024

21

2

Тема уроку: «Закономірність колообігів речовини та перетворення енергії, види колообігів у географічній оболонці».

Завдання до уроку:

  1. Уважно прочитайте текстовий матеріал за посиланням. https://drive.google.com/file/d/1s60JQ2F4Zsb3c3r_X6PCfgJANTekszZy/view?usp=sharing  
  2. Перегляньте презентацію за посиланням: https://www.slideshare.net/Natali2017/ss-68253006
  3. Випишіть у робочий зошит визначення колообігу речовин.

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий